Serdecznie dziękujemy za udział.
Rodzaje uczestnictwa
RODZAJ UCZESTNICTWA |
OPIS |
|
A |
Uczestnik – członek PTA |
Osoba będąca członkiem PTA, posiadająca opłacone aktualne składki członkowskie |
B |
Uczestnik – nie członek PTA |
Inne osoba uprawniona do wystawiania recept lub prowadząca obrót produktami leczniczymi |
C |
Uczestnik – Pielęgniarka |
Osoba pracująca aktualnie w zawodzie pielęgniarz/ pielęgniarka zainteresowana tematyką Konferencji. |
D |
Uczestnik – Student |
Student do 26 roku życia ostatnich lat medycyny z ważną legitymacja studencką |
Podstawowa opłata rejestracyjna netto/brutto*
RODZAJ UCZESTNICTWA |
ZAREJESTROWANA PŁATNOŚĆ |
TYLKO ONLINE |
||||||||||||||||
do 31.01.2021 |
|
|
|
|||||||||||||||
A |
Uczestnik – członek PTA |
1200 zł/1476 zł |
1300 zł/1599 zł |
1400 zł/1722 zł |
1500 zł/1845 zł |
450 zł/553.50 zł |
||||||||||||
B |
Uczestnik – nie członek PTA |
1300 zł/1599 zł |
1400 zł/1722 zł |
1500 zł/1845 zł |
1600 zł/1968 zł |
450 zł/553.50 zł |
||||||||||||
C |
Uczestnik – Pielęgniarka |
950 zł/1168,5 zł |
1050 zł/1291,5 zł |
1150 zł/1414,5 zł |
1250 zł/1537,5 zł |
450 zł/553.50 zł |
||||||||||||
D |
Uczestnik – Student |
300 zł/369 zł |
300 zł/369 zł |
300 zł/369 zł |
300 zł/369 zł |
150 zł/184.50 zł |
* Opłaty brutto zawierają VAT 23%
Podstawowa opłata rejestracyjna Uczestnika Konferencji – udział stacjonarny obejmuje:
- identyfikator i materiały konferencyjne
- udział w sesjach naukowych
- pełen przewidziany programem catering (nie dotyczy studentów)
- wstęp na wystawę medyczną (w przypadku studentów i pielęgniarek nie posiadających prawa do wystawiania recept ograniczony jedynie do części wystawy nie zawierającej reklamy leków recepturowych)
- certyfikat uczestnictwa w konferencji
- dostęp do Platformy Cyfrowej
Uczestnik Konferencji A,B,C z opłaconym fee ma ponadto możliwość zarejestrowania się na wybrane bezpłatne zajęcia warsztatowe (liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń). Studenci mogą uczestniczyć w dodatkowych zajęciach objętych limitem miejsc jedynie w przypadku wolnych miejsc.
W opcji tylko i wyłącznie online koszt fee dla wszystkich poza studentami wynosi 450 zł netto (553.50 zł brutto) i obejmuje dostęp do Platformy Cyfrowej umożliwiający:
- dostęp do wszystkich sesji internetowych w tym również warsztatów i sesji interaktywnych,
- możliwość skorzystania z wszystkich opcji interaktywnych (zadawanie pytań, udział w quizach czy konkursach),
- dostęp do wystaw wirtualnych – m.in. możliwość porozmawiania z przedstawicielami i możliwośc skorzystania z innych opcji interaktywnych oferowanych na poszczególnych wystawach,
- 3 miesięczny dostęp do zarchiwizowanych materiałów (wykładów i materiałów Partnerów),
- certyfikat uczestnictwa w Kongresie.
Opcje dodatkowo płatne
Wstęp na imprezy towarzyszące
29.09.2021r., po Inauguracji – mini-koncert Myrczek & Tomaszewski (duet jazzowy fortepian) – wstęp bezpłatny
(koncert finansowany ze środków własnych Polskiego Towarzystwa Alergologicznego – nie jest finansowany ze środków pozyskanych od firm członkowskich INFARMA).
01.10.2021r. godz. 21.00 – nocne zwiedzanie z przewodnikiem Muzeum Śląskiego , cena 87 zł brutto/osoba
Czytaj więcej o imprezach towarzyszących…
Zmiany rejestracji i rezerwacji, korekty faktur
W przypadkach: konieczności wystawienia i wysyłki duplikatu faktury lub korekty faktury (o ile nie jest ona związana z rezygnacją z uczestnictwa w Konferencji), zmian płatnika rezerwowanych usług albo danych osoby rejestrowanej dokonanych po zarejestrowaniu płatności, pobierana jest opłata manipulacyjna 50 zł brutto za każdy taki incydent.
Realizacja płatności
Opłatę należy wnieść dopiero po dokonaniu rejestracji na konferencję, przelewem na konto bankowe Biura Organizacyjnego:
Bank: | mBank S.A. |
Nr konta: | 29 1140 2017 0000 4202 1296 1268 |
SWIFT CODE: | BREXPLPWMUL |
Tytuł wpłaty: | należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „14MKPTA” |
Adres Biura Organizacyjnego -właściciela konta: |
AltaSoft AL Bojdak Sp. j., ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, Polska |
Warunki rezygnacji
Uwaga! Przedstawione warunki anulacji i zwrotu opłaty mają zastosowanie jedynie w przypadku zamówień obejmujących jeden pakiet uczestnika opłacany przez danego płatnika. W przypadku większych zamówień warunki anulacji ustalane są indywidualnie i zależą od wielkości zamówienia.
- Przedstawione warunki zwrotu opłaty dotyczą zarówno rezygnacji z wszystkich zamówionych usług jak i zmiany pakietu z pakietu droższego (np. z noclegiem) na tańszy lub rezygnacji z którejś z zamówionych usług dodatkowych.
- Warunki zwrotu opłaty w przypadku chęci skorzystania z rezerwacji zbiorowej, grantu objętego oddzielną rezerwacją lub zaproszenia firmy dokonującej rezerwacji zbiorowych są identyczne, jak w przypadku rezygnacji z konferencji. Prosimy zatem wszystkich uczestników z wniesiona opłatą, którzy ostatecznie będą korzystali z rezerwacji zbiorowej, grantu lub zaproszenia firmy i którzy będą chcieli z tego tytułu zwrócić się o zwrot wcześniej indywidualnie wniesionych opłat o jak najwcześniejsze zasygnalizowanie takiej sytuacji.
- Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
Data otrzymania rezygnacji/wniosku Zwracana kwota do dnia 31.06.2021 r. 100% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem minus opłata manipulacyjna 50 zł brutto do dnia 30.07.2021 r. 50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem do dnia 31.08.2021 r. 20% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem po 31.08.2021 r. Opłata nie podlega zwrotowi - Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana. Po wystawieniu faktury VAT – w przypadku firm, na konto zarejestrowane w Urzędzie Skarbowym. Zwrot następuje do 30 dni od momentu otrzymania rezygnacji lub wniosku.
- W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Konferencji opłata nie jest zwracana a materiały konferencyjne nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane przez Organizatora lub Biuro Organizacyjne Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.
Ważne linki
Regulamin uczestnictwa
Aneks do regulaminu: Zasady i procedury bezpieczeństwa dotyczące przeciwdziałaniu zakażeniu wirusem SARS-CoV-2
Klauzula informacyjna RODO